Udruženje likovnih umjetnika primijenjenih umjetnosti Hrvatske - ULUPUH, Zagreb, izložba iz ciklusa Permanenta, gostovanje u Muzeju grada Zagreba
Oblikovanje plakata: Ivan Picelj
Početak izgradnje i industrijalizacije u Jugoslaviji poslije oslobođenja, hidroelektrane i termoelektrane, škole, hoteli i plaže, auto-ceste, stambena izgradnja, suvremeni način uzgoja plemenitih goveda, svinjogojstvo, peradarstvo, poljoprivreda i šumarstvo; prvi radnički savjeti i radničko samoupravljanje, te proslave značajnih godišnjica, to su bile teme autora ove izložbe.
Među ostalim naročito je pratio izgradnju i razvoj industrije i rudarstva, hidroelektrana i termoelektrana, kao: HE Zvornik i HE Bajina Bašta, obje na Drini, HE Jablanica i HE Rama na Rami i Neretvi; u Crnoj Gori, Srbiji, na Kosovu i Metohiji, u Sloveniji i Hrvatskoj.
Sa svojim foto-aparatima postao je na taj način jedan od kroničara razvitka u cijeloj zemlji. Agencija za foto-dokumentaciju izdala je i niz foto-monografija kojima je autor Medar. Na primjer:
Rudnik i željezara Vareš (tri proširena izdanja), HE Jablanica, Željezara Zenica, grad Sarajevo prilikom proslave 15. godišnjice oslobođenja, uz reprezentativnu izložbu fotografija o razvitku grada, industrije, turizma, zdravstva, kulture itd., foto-monografija grada Pule, foto-monografija Tvornice lijekova “Pliva”, foto-monografija “Kronika obnove Hrvatskog narodnog kazališta”, foto-monografija “Bijelo biserje Jugoslavije”.
Zadnji veći objekt što ga je pratio objektivom bila je HE Đerdap.
Od 1946. god. sudjeluje na brojnim saveznim, republičkim i pokrajinskin izložbama te foto-salonima u zemlji i u inozemstvu, u gradovima Afrike, Južne i Sjeverne Amerike, Australije, Kanade i Europe. Ivan Medar foto-reporter je Agencije za foto-dokumentaciju i član Udruženja likovnih umjetnika primijenjenih umjetnosti Hrvatske, Foto-kluba Zagreb, AFIAP – Artiste Federation Internationale de l'Art Photographique, Bern, ClP – Club International de Photographie, Francuska.
Slike s izložbe
foto Josip Vranić, MGZ