Devet mjeseci nakon otvorenja prvoga dijela stalnoga postava Muzeja grada Zagreba, predstavljena su idejna rješenja novoga grafičkog znaka Muzeja.
Na međunarodnom pozivnom natječaju za oblikovanje novog vizualnog identiteta MGZ-a, kojim će se on ubuduće vizualno predstavljati i prepoznavati, sudjelovali su dizajneri Boris Ljubičić, Željko Borčić, Jana Žiljak, Ranko Novak iz Ljubljane i Željko Kovačić, čije je rješenje kao najslikovitije izabrao stručni ocjenjivački sud u sastavu: Frane Paro, Snježana Pintarić, Željka Kolveshi, Ivan Ružić, Nada Premerl, Vinko Ivić i Nenad Jandrić.
U obrazloženju rješenja arhitekta Željka Kovačića, koji je uredio i stalni postav Muzeja, a kao arhitekt je i glavni projektant preuređenja spomeničkog kompleksa u kojem je smješten Muzej, navodi se da su se svi autori bavili slovom kao vizualnim identitetom MGZ-a. Željko Kovačić prihvatio je slovo kao signum različitosti, tako da je za slovo M stilizirao tornjeve zagrebačke prvostolnice, slovo G uzeto je iz najstarijega pečata Gradeca, a slovo Z iz Felicijanove isprave, u kojoj se prvi put spominje Zagreb. Svako slovo govori o svom vremenu, a sva zajedno u svojoj različitosti tvore povijesni kontinuitet, tako da se stvara kolaž slova, kao što je i sam Muzej kolaž različitih eksponata.
Slike s izložbe