Koncepcija izložbe: Nino Vranić
Oblikovanje izložbe i plakata: Joža Ladović
Nino Vranić je umjetnik s izoštrenim darom zapažanja bitnih stvari na umjetnikovom liku i u njegovu miljeu. Fizionomije su uvijek izbliza viđene i iznutra otkrivene. U složenoj topografiji tih ljudskih pejzaža kamera je postavljena na uzvišenja ili potoline s kojih može najjasnije i najvjernije "snimiti" figure što se kreću u njenom horizontu.
Ponekad se Vranićeva kamera zadrži samo na površini lica (Stančić); drugi put ponire u unutrašnjost (Kožarić), saobražava djelo i umjetnika (Gerić), pročišćava neka duhovna raspoloženja (Šohaj, Hegedušić, Šimunović), oslanja se na trenutnu inspiraciju (Salvaro) ili pak stvara umjetnu atmosferu (Kulmer).
U najboljim Vranićevim fotografijama jedna autentična kultura gledanja kroz fotografsku leću upotpunjena je budnim intelektom i modernom senzibilnošću pa je većina njegovih ekspozicija trenutak osobne vizije modela.
Slike s izložbe
foto Josip Vranić, MGZ
Vezani članci
Umjetnici u slici. // Večernji list, 23. prosinca 1967., str. 8.
Budni intelekt i moderni senzibilitet : Nino Vranić, umjetnička fotografija (Muzej grada Zagreba). // Vjesnik, 18. siječnja 1968., str. 8.
Venturini, Darko. Muzej grada Zagreba 21. XII/67–21. I/68. : Nino Vranić: portreti zagrebačkih umjetnika. // Čovjek i prostor. 15, 180(1968), str. 17.